Vi vill alltid bli bättre och vi vill att du ska vara supernöjd! För om du som kund är mer än nöjd, vet vi att vi har lyckats i alla led. Att vi har förstått och uppfyllt dina behov och förväntningar och att vi förenklar ditt hållbarhetsarbete. Då är vi supernöjda.
Vi är sen tidigare diplomerade enligt Svensk Miljöbas och har nu även diplomerat oss enligt Svensk Kvalitetsbas. Det är ett ledningssystem som skapar förutsättningar för ökad kundnöjdhet och en tydlig intern struktur. Med en ökad kontroll på hur vi arbetar, minimerar vi riskerna i vår verksamhet och ser möjligheter och lösningar på ett tydligt och strukturerat sätt.
Kundnöjdhet
För att mäta hur nöjd du är med våra tjänster och vår service, skickar vi kvartalsvis ut en kundundersökning där du kan passa på att komma med förbättringsförslag. Vi har även en app där vi rapporterar avvikelser och förslag på förbättringar för dig som kund, varje gång vi kommer ut till er för att t.ex. hämta ert avfall/återvinning.
Mer information
Klicka in för att läsa mer om SUSA – Standarder för en hållbar framtid!
Läs mer om vårt hållbarhetsarbete.